Appearance
Týmová spolupráce
Zaptime usnadňuje týmovou spolupráci – umožní vám zakládat týmy, přidávat členy, nastavovat role a spravovat týmové rezervace. Vše je navržené tak, aby práce s kolegy byla co nejjednodušší a přehledná. V této nápovědě vás celým procesem provedeme krok za krokem. Pojďme se do toho pustit!
Jak založit tým?
Pro využití této funkce je potřeba mít aktivní předplatné Professional, se kterým získáte přístup ke správě týmů a usnadníte si tak spolupráci s kolegy. Samotné založení týmu je pak velmi snadné. Po přihlášení do svého Zaptime účtu stačí kliknout na své jméno v levém dolním rohu, vybrat možnost Týmy > + Nový tým. Jako zakladatel týmu se automaticky stanete jeho majitelem.
Jak pozvat ostatní uživatele do týmu?
Po vytvoření týmu do něj můžete přidat další uživatele prostřednictvím jejich e-mailové adresy a přiřadit jim jejich roli v týmu (význam jednotlivých rolí). E-mailová adresa nemusí být registrovaná v Zaptime. Pokud není, bude na ni odeslána pozvánka k vytvoření účtu, ve kterém následně najdete i pozvánku do týmu.
Jak zrušit tým?
Pro zrušení týmu stačí, aby jeho majitel kontaktoval Zaptime podporu na chatu nebo na support@zaptime.app, kde mu pomůžeme se všemi potřebnými kroky a celý proces společně dokončíme.
Jak vytvořit týmové události a jak fungují?
Aby se událost zobrazila v týmu a mohli k ní mít přístup i ostatní členové, je nutné při jejím vytvoření zvolit možnost Týmová událost a vybrat požadovaný tým. V sekci Týmové přiřazení mohou členové v rolích Majitel, Admin a Uživatel, je-li zakladatelem události, určit, komu bude událost přiřazena, a pokud bude přiřazena více členům, může zvolit způsob rozdělování rezervací (tzv. round robin). Další z funkcí týmových událostí je možnost nastavení kalendářem spravované dostupnosti a týmové automatizace v sekci Automatizace.
Co znamená round robin?
V našem prostředí se jedná o způsob rozdělování rezervací mezi jednotlivé členy týmu pro případ, že v konkrétní rezervovaný čas budou k dispozici dva či více členů týmu současně. Jde tedy o jakýsi algoritmus, dle kterého se rezervace v rámci jednoho týmu budou přiřazovat jeho členům. K dispozici jsou dvě možnosti - rovnoměrné rozdělení nebo prioritní přiřazení, kdy vybraný člen dostává rezervace vždy přednostně.
Co znamenají jednotlivé role členů týmu?
Majitel
- zakladatel týmu
- může kontaktovat Zaptime podporu za účelem zrušení týmu
- může pozvat ostatní uživatele a přiřazovat jim role
- může měnit role členů týmu
- může odebírat členy
- má přístup k týmovým reportům
- může spravovat předplatné
- může spravovat všechny týmové události
Admin
- může opustit tým
- může měnit role členů týmu (kromě majitele týmu)
- má přístup k týmovým reportům
- může spravovat všechny týmové události
Uživatel
- může spravovat své týmové události