Skip to content

Co jsou automatizace?

Automatizace představují nástroj pro automatické provádění různých akcí, které souvisejí se správou rezervací, notifikacemi a upomínkami.

Jde o zjednodušení správy rezervací pomocí automatizovaných oznámení a upomínek. Systém umožňuje nastavit automatické e-mailové notifikace pro vybrané osoby v různých situacích. Uživatelé obdrží e-mailové upozornění při vytvoření nové rezervace nebo zrušení události. Kromě toho mohou být automaticky zasílány upomínky s informací o blížícím se termínu události, což pomáhá minimalizovat riziko zapomenutí nebo neúčasti.

Jak vytvořit automatizaci?

Po přihlášení do účtu Zaptime klikněte v hlavní nabídce na Automatizace > + Vytvořit automatizaci. Dále vyplníte její název a z možností vyberete trigger, akci a cíl (kdo bude adresátem dané automatizace). Po vytvoření ji lze přiřadit ke konkrétní události kliknutím na Přiřadit nebo lze automatizace vytvářet i přímo u jednotlivých událostí a to v sekci Automatizace.

Co spustí automatizaci?

Automatizace může být spuštěna několika způsoby:

Událost zarezervována – akce se spustí, když dojde k rezervaci události. Událost zrušena – akce se aktivuje, když je událost zrušena. Událost se bude konat za – může se spustit určitou dobu před začátkem události.

Co se má v automatizace stát?

V rámci automatizace je základní akcí odeslání e-mailu. Když dojde k události, která odpovídá nastavenému spouštěči, systém automaticky odešle e-mail určenou adresu. Například při rezervaci události může zákazník obdržet potvrzení s podrobnostmi, zatímco při zrušení události mu přijde oznámení o změně. Automatické e-maily zajišťují rychlou a efektivní komunikaci bez nutnosti manuálního zásahu.

Jaká je spojitost s integracemi?

Aby bylo možné plně využívat integrace jednotlivých aplikací s aplikací Zaptime, je nutné pro každou z nich vytvořit konkrétní automatizaci, která definuje, jaké akce se mají provádět na základě určitých událostí. Každá integrovaná aplikace má specifické funkce, které lze propojit a automatizovat podle potřeby (viz kapitola Integrace). Například při integraci aplikace Zaptime s aplikací Ecomailem, která slouží pro e-mailový marketing, může automatizace zajistit, že při každé nové rezervaci v aplikaci Zaptime bude kontakt zákazníka automaticky přidán do určitého seznamu v aplikaci Ecomail. To umožní následné zasílání personalizovaných kampaní nebo automatických připomenutí o nadcházejících událostech.