Skip to content

Jak začít pracovat se Zaptime

Abyste mohli Zaptime začít používat naplno, projděte si pár jednoduchých kroků:

1. Připojení kalendáře (volitelné)

Propojte Zaptime s Google nebo iCloud kalendářem a synchronizujte události. Předejdete tím konlifktům a budete mít vždy přehled o všech rezervacích a schůzkách na jednom místě

➡️ Jak připojit kalendář

2. Nastavení dostupnosti

Nastavte, kdy jste pro rezervace k dispozici –⁠ dny, časy i přestávky mezi událostmi. Dostupnost můžete upravovat pro každý rezervační kalendář zvlášť.

➡️ Jak nastavit dostupnost

3. Notifikace a upomínky

Zaptime umožňuje odesílání automatických e-mailových upozornění a připomínek –⁠ jak vám, tak klientům. Upozornění lze přizpůsobit pro každý rezervační kalendář.

➡️ Jak fungují notifikace a upomínky

4. Pravidla rezervací

Nastavte si pravidla, která omezí např. minimální či maximální předstih pro rezervaci, maximální počet rezervací za den nebo povolené časy.

➡️ Nastavení pravidel rezervací

5. Sdílení rezervačního kalendáře

Váš rezervační kalendář můžete sdílet jako jednoduchý odkaz nebo ho přímo vložit do webu pomocí iframe či Vue komponenty.

➡️ Jak přidat Zaptime na váš web